Google for Nonprofits

Door SOCIALware gevalideerde organisaties krijgen gratis toegang geeft tot Google producten en tot specifieke diensten die Google heeft ontworpen voor hen. 

 

Deze bevatten :

  • Ad Grants : een waarde van 10.000 US$ (of ongeveer 9350 euro) per maand aan adverteermogelijkheden via AdWords om een groter publiek bewust te maken van uw missie, nieuwe mensen te bereiken en meer steun te mobiliseren;

"According to the statistical data from our Google Analytics, from November 2015 when we received access to Ad Grants to June 2016 our website saw an immediate 30% increase of visitors and pageviews comparatively to the previous 8 months.." (Irini Tsemenidou, Transparency International EU)

  • YouTube voor nonprofits: biedt hoogwaardige functionaliteit en laat u toe om het beste te halen uit uw YouTube kanaal;
  • G Suite : geeft toegang tot een reeks zakelijke tools, van Gmail tot Google Docs, die bijdragen tot uw efficiëntie en de samenwerking in en rond uw organisatie verbeteren.

Tien manieren om G Suite te gebruiken in Non-profitorganisaties op de Google site

 

Deze diensten komen overeen met de professionele diensten die betalende zakelijke klanten van Google ontvangen.
Hier vindt u meer uitleg over de kleine verschillen tussen het aanbod voor nonprofits en voor betalende klanten.

 

Aan de slag met Google voor nonprofits

Om gebruik te maken van Google voor nonprofits moet u zich aanmelden op de Google voor nonprofits website.

Daar zal u worden gevraagd naar een validatietoken van SOCIALware, die Google inlicht of u gekwalificeerd bent.

Als uw organisatie nog niet is aangemeld bij SOCIALware moet u er eerst een account aanmaken.